divendres, 22 de maig del 2015

A tot al poble de Castellar


Vull explicar la meva vivència personal i directa amb un problema que he tingut amb l'Ajuntament de Castellar del Vallès. L'any 2008 va començar la pitjor etapa de la meva vida. A causa de l'atorgament d'unes llicències de parcel•lació i llicències d'obres irregulars pel mateix Ajuntament de Castellar, m'he vist submergit en una situació inesperada i injusta que fins i tot em va afectar la salut. Em vaig comprar un terreny amb la il•lusió de poder anar-hi a viure i formar un futur amb la meva dona, però aquestes expectatives es van veure totalment canviades quan es va destapar aquest problema, i que tampoc ara no vull entrar en detall a explicar-vos, perquè la fita d'aquesta carta principalment és donar les gràcies i fer saber a tot el poble de Castellar del Vallès que les úniques persones que m'han fet costat i m'han ajudat en moments difícils, han estat els components del partit de l'Altraveu. Es van fer reunions amb i sense advocats, arquitectes, aparelladors, etc i amb els partits polítics del poble (CIU, PP, PSC i L'Altraveu). El meu cas era un cas de poc interès polític, ja que aquesta injustícia només m'afectava a mi (sumant-li que no visc ni estic empadronat a Castellar), doncs l'únic partit que es va interessar en el meu cas va ser L'A.

Vull fer-vos saber veïns de Castellar, que tingueu en compte aquest escrit, perquè l'Altraveu són persones i "no polítics". Són persones que es preocupen, posen cor i ànima sense cap tipus d'interès. Són persones que les il•legalitats i les coses mal fetes no els agraden i vetllen perquè no siguin així. Formen un bon equip. Aquesta carta es personal i ningú m'ha demanat que l'escrigui, ho faig perquè vull, per fer-vos saber a tots vosaltres qui son l'Altraveu i per agrair tota la col•laboració, dedicació i sobretot donar-los les gràcies de tot cor. Aquesta carta és poc per agrair-vos tot el que heu fet.

També pots llegir aquest escrit que va fer l'Altraveu referent a aquest cas